Sunday, February 7, 2010

Sepagi.Sepetang.Semalam

saLam^^….

Sepagi~

Alhmdulillah smpt gak subuh..b4 tu msg Lina (jiran dpn bilik aku) dia dh bgun ke blom…*sbb jnji dh nk tumpang print* ok fine,,,tido kul4 pagi, baru terkedek2 cm mak itik bt report sal Larian 1 Malaysia (last minute! Ntah bila mau berubah! Bad habit!). pastu, kul8 aku dh gerak g klas…dlm ati brkata ‘ella xmo bw aku nek keta ka aa..’ mau msg tp aku xsave no dia lak..ish aku dh lmbt nih! Tau2 dh smpi Pusan baru ella msg..dan dia gelak sbb aku awl gila g klas yang senanya START 8.30..ok fine aku rajen! Haha…

Sepetang~

Balik tuh aku rasa cm org mabuk ja..jln xstabil..mata ngantok gila2..balik tuh pas kemas2 ckit aku trus tido. Bgun kul2.30..laparnyaaa…mam megi la sng. Aku dh pLan mau g fessat mlm t. tgk artis Otai Shamrin Fotograf (salu silap ckp Autograf) ngan Live Band KTHO perform..huhu.

Semalam~

Ptg brganti mLm~ smpi ke jam10 aku xtau mau g ka x..sbb smua cm teda yang mau p. ada yang baru balik fieldwork..so opkos la pnt kan. so, aku diam2 ja la…Tup2 topek buzz. Ajak g tgk teater kt Panggung Seni. ‘mls la..ko g r..aku nk g fessat p xda kwn’..trus kutuk aku penakot jln sorg2..(tp mmg aku takot pon..gila gelap la kt blkg blok2 dak Palap tuh! Ngan pokok2 sekeliling jln..huuuuh…)

But then, topek pun xjd tgk teater sbb penuh gila2 suda katanya. So dia ajak la g fessat. Wowh! Jom3..(aku smgt mo tgk band KTHO senanya)..minx msa 10minit mau siap2 kunun..pdhal aku baru mau g mndi..hahaha cover2..klw dia tau..maunya xkna kutuk aku. Set! Topek smpi kolej, aku tggl pky tudung ja lg. oyeah! Joommmm jln kaki..

Smpi fessat, shamrin dh bw 2 lagu..smpt dgr 2 lagu ja lg. aku xigt muka senanya tp sora dia still sma cm time aku kecik2 dulu..huhu! xsgka lak seblah aku ayie..”dd sombong” apakah?? (klw aku smbong aku xg tgk ko perform ok) aku msg Jan, xlma tuh Jan dtg trus tarik tgn. Aku blur…laa..bw posing ngan Shamrin rupanya..ok layannn..haha..lwk ar Jan n kwn2 Palap dia (nma mnja PAlapes..kiki). excited tul mereka..i like2..haha..mlm yang best la,,vokalis band KTHO bkn calang2..Jaksa a.k.a YDP tuh..best gak. ayie n de gang bw lagu green day-21 guns, XPDC, Hujan-bila aku sdh tiada (wink3),bunkface-situasi..huhu cool la beb. Balik tu, sggh café mkn skli ngan topek n zu menyusul kmudian. then, bila topek balik. aku ngan zu bleh plak smbung lyn bola. dh ar aku ngn zu ja gugurl time tuh..haha..Layannn

shamrin ft. YDP *ntah tatau nmanya apa*

itu dia c ayie_panjang..hahaha

ok! makhluk serba puteh tu bt aku tekejut! ntah bila dia kt blkg aku..xpsl2 aku jerit!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!