Sunday, November 14, 2010

Gula-Gula Kapas

salam...

uit!
untuk pengetahuan kamu, kamu dan kamu..
aku baru sahaja kembali dari rumah kakak ku d puchong sana..
(sades uh kena buli ngan anak buah a.k.a yazid...but its ok,,budak2 kan..at last aku jugak yg tergelak sakan..adeh2):D..

pagi tadi (ahad) aku paling lmbt bangun..(lebey2 dr adik lelaki aku lagi)..huhuhu...tp bila mengingatkan sista aku xleh hntr ukm so aku nekad g mandi then siap2 balik sendiri...(huwwaaa...T_T)..dr umah sista g stesen bus dpn tuh adik aku hntr ngan moto..dgn beg plastik baju aku letak kt dpn..adik aku kata dah mcm berkeluarga..hahaha..sengal! otw tu adik aku sound sbb aku duk hujung sgt (fine..teringat kejadian aku terbuat aksi wiley ngan mamat puskeb tuh) serious soot!~

Afta aku bg peace kt adik aku maka,, bertolak la aku d pukul11 menaiki bus rapid menuju ke Mid Valley..huhuhu boring seyh..10 minit lg mau smpy Mid aku terlelap..hilang bosan..hehehe..
D Mid,,aku melilau sorg2..go straight...dun belok2..(bnyk ja aku belok..belok kiri, belok kanan, jln lurus, jln sempit..last2 aku sesat..hahaha)..cool2..jom masuk lift lak..wups! dr jauh lagi nmpk rambut puteh, panjang mengurai, (eh2 dia ka nih??) kt dlm lift aku duk usha2 gak..pky spek mata, misai tutup mulut, janggut tutup dagu..hehe..aku yakin suda...dia mesti A.Samad Said..hihi..cool yah! mau tegur tp saya segan..(siapalah saya mau tegur Sasterawan Negara) huhu*_*

okeh..dah puas kaki aku jalan, mata pun dah fresh (otak kau..aku ngantok okeh)..then, aku pon blah g kaunter ktm...lol! tp before kuar tu..aku ternampak somthing make me interested! haha,,u know what??? Cotton Candy a.k.a Gula2 Kapas..hihihi..act. dah kuar tp masuk balik..comey kot ada kaler pink, hijau, kuning..ahhaa..uit2..aku smpy dh xhengat bila kali terakher aku mkn gula2 kps nih..so...aku pon buat kajian la kt situ...mana lagi comey & harus dibawa pulang ke ukm utk di ngap2..(hihi ni i tgh ngap2 la nih smbil on9..gegege)..x silap smlm kt umah sis, aku nmpk satu iklan Gula2 Kapas nih..tu yg teringin tuh..ahaks!


ammm..nyum..nyum..nyum..^_^
sakit gg baru tauk!

okeh2...tetiba aku hilang punca mo type kata2 seterusnya...
Konklusinya,, masa dlm train dr Mid-Seputeh-Salak Selatan-Bndr Tasik Selatan-Serdang-Kajang-Ukm kan...start Serdang kot baru dpt seat even dlm ladies coach (kaki dh cm mau tercabot jln kt Mid)..dpt2 seat ja mata terus beroperasi (bukan ushar2 org) tapi operasi tutup mata (ok what..mengurangkan dosa dr melihat yg x baik..:P)
adiosss amigosss~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!