Sunday, March 28, 2010

tamat tempoh penjaGaan

((bagi dia makan 3x sehari--selang 8jam))
(okayh2! i will)

hari ni ahad---

maka akan berakhirlah tempoh aku bersama Lady Gaga.wow!
Lol..apa brg tuh? haha owkay, Lady Gaga adalah sejenis ikan yg dikenali sbg ikan Lady Gaga. ahaks!
nope2..actually tu nama ikan kwn aku..aku yg pndi2 bubuh nma lady gaga kt ikan tuh. ikan LAGA sbnrnya..ok what kan. LaGa=Lady Gaga. huhu

aku tlg jaga Lady Gaga dr hari Jumaat lps lg. sbb tuan dia a.k.a kwn aku cik Zuzu ada program motivasi kt Perak. so aku ar inSan terpilih utk menjaga ikan Laganya...huhee..best gak jaga ikan nih. dia kecik lg. so bg dia mam 3biji ja. *tp aku salu rasa Lady Gaga tu cm xcukup mkn ja* mau tmbh 4@5 biji takOt gak kan. dh tuan dia kata cmtuh..aku dh r salu bangun lmbt kan..so aku ngaku la..xda la sharp sgt 'waktu' aku bg Lady GaGa makan. klw pagi kna bg mkn kul8. tp aku bg kul8.15..klw ptg bg mkn kul4..aku bg mkn kul4.15..n seterusnya...


huhu kiut ja Lady Gaga..kecik amat..bLue color...


erm tp ada kwn aku kata ikan Laga ni xbaek biar dia sorg2..eh sekor2..klw pk betol la kan..dia kan ikan laga..msti la kna ada sekor lg barU leh aktif men laga2. ni tadak kwn, mau laga sama sapa..*laga sama mat laga* hua3

okes2..mlm t kot kwn aku balik..so tamatLa tempOh penjagaan Lady Gaga dgn akU...isk3 TT_TT

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!