Tuesday, August 24, 2010

Gabung semua sekaLi..hihi

salam ramadhan karim...

**sepanjang minggu2 puasa ini**

-baru kenal ngan orang yg dah lama dlm list Ym..ramadhan yg lepas kamu dtg...ramadhan kali ini kamu dtg lg..ahhaa...utusan dr manakah...=P
-belajar 1 istilah baru (bg aku baru lar..) = Gebang...haha..i loike2
-berbukak dgn snack plate = tp setgh jam pas azan kot baru dpt makan...T_T
-terlewat bukak sbb terlajak tido...8.10 pm baru sedar!
-suda memulakan proposal tuk tesis = okeh! bertapa d Atma smpai beku! brrrrr
-sepanjang ramadhan ni xpenah lg b'bukak selain dlm bilik sndiri dan sekali tu kat bilik dak Palapes..eeehaaa
-masih berteka-teki dgn member bila tarikh sbnr balik raya! namo gtw kamu! wek~
-ramadhan mengajar erti kesabaran dan ketabahan= ya! aku sgt teruji...dari segi fizikal dan mental...alhamdulillah aku dapat menanganinya dgn baik...insyaAllah...hati aku sudah sembuh...(awat? tak percayakah aku ada masalah kejiwaan?? besa la..low profile...gegege)
-aku xtau la napa..time2 aku dOwn banyak pula lagu2 baru yg spt turut sama meraikan hari kegagalan aku mengawal perasaan sendiri...siuttt ja kan..tapa2...thnx a lot la...(tp ada jugak lagu yg makin dgr makin mengusik jiwa kembali..so, the best solution = jgn dgr lagu itu buat sementara waktu..yaw!)
- aku rindu kamu! eh3 salah2...i mean aku x sabar mau pakai baju raya...lalala (punya la jauh 'rindu' ngan 'x sabar' tuh) hehe
-dgr kata...kwn2 dari Egypt telah kembali ke Malaysia..wow! teruja n terkaku..sama ada mahu ketemu atau bagaimana...fine...5 tahun x jumpa...shy2 meowww suda..)
-maen mercun pop2 ngan jiran depan..best3...bom bilik orang! haha~~
-ari tuh biro kerOhanian bt bubur lambuk...wee got it fOr free..yum3 ^__^
- pa kata pasang pelita pula kt balkoni tiap bilik?? wow! meriah! klw terbakar satu blok nih pon meriah la jugak hidop aku kan...haha...

*itu dia kepsi-nya..hihi..hasil seni tgn dd & eja* =)

*see!! pening sendiri i tgk meja stdy ini..serabot!hUh!*

* tada...ini pic paling mengada2 utk entry ini...1st time kot i letak...bg can ngada2 k..^^ *

ok2..
to be continued......
smbung ngedate ngan mr.prop! lebiu more lah!

p/s malam ini sunggoh panasssssss...aku try tido tp xleh..penat pusing kiri kanan..at last! kul1 td bangun trus g bersiram..huh!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!