Friday, August 6, 2010

ke'malang'an

salam....

semalam..
hari perasmian pembukaan Pesta Konvo (PK38)
aku seawal 6.30pm lg suda mandi..wow! smgt c kwn..;)
sbb...aku posa lar...eceh..lastday lol..suka3..ari ni aku smbut raya...Oyeah2...(cesss..suda la posa gnti lmbt..)
then, 8.30 pm aku dah smgt kuar nih! pegi mna? alaaa wat2 xtau pulak...
ofcos laaaaaaaaaaaaa pegi sanaaaaaaaa.............
mmg ramai gila ah org..berpusu laki pompuan, xkira bangsa g sanaaa..bagus2 smgt!
tapi kan yg pelik napa aku ja yg mcm ikut jln yg sama tp menentang arus nih...
org ke depan sana..aku pon ke dpn jugak..tp ke depan yg makin membelakangi jln ke pesta konvo..
apa2?? apa kamu tgk2?? (kata hati aku pd mereka yg xsudah2 berarak ke tapak pesta)
fine! aku pegi bengkel usahawan dekat Fac. okeh!!
wuuu....bkn g pesta konvo...serius semlm mmg cm aku ja g fac..(tapi bila smpai fac. ada lg la yg turut sama mengalami ke'malang'an cm aku...cosmate2 aku la kan...ksian dey lo..huhu)
demi bengkel itu kami sanggup dgr org potpet2...demi bengkel itu jua kami sanggup xp berpesta..ahhaa...kerana apa?? biarlah kami se'cosmate' ja yg tau..eceh...wekk:P
dan...begitulah yg berlaku...dekat kul11 kot baru abes bengkel..duh...tetap bersmgt utk pegi PK! jom tawan2...ayuhhhh...lalu berjalan lenggang mak limah la kami beramai2...ya, cm besa la...
aku trpksa melalui peristiwa menentang arus lg...tp kali nih xpelik sgt la..sbb secara berjemaah kan ngan cosmate2 (ke makin nmpk pelik klw ramai2?)...peh2!! FYI, kolej aku antara yg terdekat ngan tapak PK. sooooooo...ramai la jugek dak kolej aku yg tegur..antaranya berkata "aih dd?? asal nih? ko baru nak pegi ke?" aku : a'ah...kitorang mmg suka dtg pas korg dah balik...(uwekkkkk.....tu penambahan ja!)
sampai2 kt tapak..kitorg terus berpecah! ada g menari2 kt tgh2 stage..ada yg g try moto...ada yg cm along minta free ja air ngan mknn kt gerai2..ada yg lepas geram sbb booth jual baju xsedia fiting room..lg dasat! ada pulak yg bwk lari pakwe org len..peh2!!
gila korg nih...xda 1 pon yg aku ckp tu betul lar....kami budak budaya kot..harus berbudaya dan berbudaya..motif la sgt...hihihihihi....hurmm aku juz beli air limau (sbb aku sakit tekak tp siap mkn ais kot) wa3...pastu round2 ja...xda pun yg aku rsa mau rembat...so, b4 balik terpandang laksa..sluurrpp...kecur liur..."akak nak 1" akak tu: ok..nah..rm3.:) erk??/!@#$ hee ok..?!@#$%
DAHHH..BALIK JOMMMM~~~

dan..start ptg ni smpai la ahad...mengalami ke'malang'an lg bila roomate tinggalkan sy kerana menemani cosmatenya ke Pahang atas urusan membuat sampling tuk tesis..uhukhukhuk (salu kna tggl naa)

+ teringat pengalaman jd AKJP P.R.O time PK36 dolu2 time 1st year..besh! +
+ ini mungkin PK yg terakhir buat aku +
+ mlm nih dgr kata 6th sense perform..sesapa minat gilax come2 to mama..ahaha..xminat? diam2 suda...huhu +

sekian

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!