Tuesday, November 16, 2010

Semua Tentang Kenyang!

21 September 2010 / selasa / aku kebulur gila masa nih / mata aku rambang abes mau amik smua lauk / mijan aka "dak mok" yg teman aku mkn pun kalah ngan mknn yg aku mkn ari tuh / mam nasi lomak+tempe goreng+ayam goreng+udang goreng+hati manuk (erkk?? tetiba ati manuk (ayam ar tuh mksdnya) dasat kannn~~

9 Nov 2010 / selasa jugak / haa..ni roomate ku syg yg belikan kt psr mlm..siyes! aku excited gila tgk ayam dy yg bapak gajah punya beso / kan2? besar kan? / tgh sdap2 ngap, skali apa tau..dy beso sbb still cantum ngan leher ayam / argghhh!!!! mau x jerit aku pastu / pdn muka!

15 Nov 2010 / Isnin / erkk ni pa hal gmbr sinyum bebeng nih / lol! ni muka hampeh tunggu bus rapid dr kajang xsmpy2! / kul8 g psr mlm hentian kajang / selamat smpy kolej kul10 / arghhh lapar2 / kt blkg tu org gila meriah tunggu bus gak mau balik kg / raya kata kan / aku?? T_T

ahhaa / LaLa ngan muka yg dah give-up tunggu bus xmuncul tiba / aku lak isi masa lapang amik gmbr (aku pon lapar jugak!!) mana kau bus!!!

lala cm sades ksian sgt la gmbr ko duduk td / pa kata ko berdiri plak / lalu lala pun berdiri / hihihi

kaki owes bikin spoil gmbr / dun care pon / yg penting is my baju / eyup! Liverfool eh Liverpool (kwn aku yg ckp fool..cesss) Nvm, sy suka puteh itu jersi kaler / aiyaaa lapar busssss

p/s mlm tadi kami beli Putu Mayong, Apam Balik, Char Kue Teow, Kepak Ayam Bakar, Nasi Kerabu & Nasi Lemak / oiii3x kami mkn berTIGA okeh / Air?? Air Jarang a.k.a Masak / owh ya! mlm tadi jugak pestaim mkn Putu mayOng / ahaha kesiannya la aku / bukan aku ja, Lala pon sama / haha sedap2 / Credit to Wak Din kerana sudi menerangkan ciri2 putu mayong aka mayam / sumpah! aku xtau / b4 kuar lupa minx tlg Uncle Google Image / *_*

Alhamdulillah Kenyang..weee~~~

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Selamat Hari Raya AidilAdha

ddYanie said...

F.F : aishh Faiz nih...awalnya la wish..tunggu la org bt entri raya aji..huhu btw, Selamat HAri RaYa AidilAdha & slmt pulang ke kg Laman..^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!