Saturday, January 1, 2011

New Love Story Book for "Sempoi" Reader

salam semua...=)

orite...30/12/2010 ari tuh Last Day Pc Fair at Pusanika UKM...Lepas buat appoiment sama itu Dr.Gigi,, saya berjalan berseorangan ke cafe Pusanika utk makan dgn knygnya bersama dak peyjal n dua org aweknya..(owh maaf...juniornya..)..kemudian, peyjal meminta aku menunggunya di aras bawah pusanika untuk memberi laluan beliau "menghitamkan" & "mengecutkan" paru2 beliau selama 5 minit..(cuma berkata dgn penuh menyampah: eeee...cpt sikit!)..haa..di aras bawah pusan ni lar ada jual bahan2 bacaan dari yg ilmiah ke bacaan yg sempoi2 bahasa..hihi..Layan gak...Kot ada buku2 yg cambest kan..(oke,,Last Day Pc Fair aku abeskan dgn mencari2 buku yg aku berkenan)...=)

Lelaki Berkasut Merah
orite,,buku ni xsilap aku dibeli pada Last Pc Fair sem lepas bulan Julai 2010...RM20
haa..ni la buku pertama yg aku beli atas keyakinan aku bahawa buku ini cambest & ekoran pengaruh cover-nya yg menarik..(haha..gila skema ayat)..
"KERANA TUHAN BEKERJA DALAM RAHSIA"
sangat2 suka ayat tuh..deep meaning!!
kalau mau tau full story baca la...pinjam ngan aku pon boley...siyes best! ^__^
p/s tapi ini bukan novel chenta romantik-leleh air mata ya...btw,,AKU SUKA INI BUKU..:P


haaaa...ini dia yang memenuhi prasyarat tajuk entri di atas...
love story book..RM18
huhu..lol..inilah yg aku dpt masa aku duk tunggu peyjal mengasap..
yeap! last day Pc Fair bkn gadget2 IT yg aku dpt tp buku cerita lo pulok..
hehe..aku baru abes baca bab1..(oke aku ngaku...aku slow bab2 novel nih xkira la novel chenta mati ka..bkn jenis yg bajet akan abeskan membaca dlm masa 1 hari 1 mlm punya org..dats me!)
p/s sebab tu antara Secret Recipe kejayaan aku tidur cepat ialah MEMBACA sambil BARING..owh sonoknya zzzzzzzzzzzzz..lena U..hihi!

aku tersuka buku nih bila baca cover depan dia::

"Zain, sekeras-keras aku, rock-rock kapak aku, seselamba mana pun aku Zain, aku masih seorang perempuan. Yang tahu rasa malu bila tiba part nak luahkan isi hati." ~Aleeya~

"Biarpun dia serabut, dia kusut, dia jiwa kacau, dia suka teh tarik mamak sekalipun, pada aku dia tetap teristimewa." ~Zain~


p/s aisemen..aku terus berangan yg watak dlm buku ni "AKU"...wahahaha...apa2??! xpuas hati ka haa?? ada aku kesah...ngeh! peace! *__*y



NOTA KAKITANGAN: JADIKAN MEMBACA BUDAYA KITA

EPY NEW YEAR 2011 FRENZ..=)

-XOXO-


2 comments:

Hizami Li said...

lawo cover dia.
XD

ddYanie said...

lawo kan Lin Dan..haha..cter pon not bad..layan..;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!