Saturday, December 26, 2009

a day after that day


mewy X-man..hihihi

huw....lama giLa kot x update mY bLOgy nih...
al-maklum,,,kmk teda tenet d rumah...huhuhu

betul2 menghayati sebulan cuti la aku kt kg ari tuh..g c.c pon xpenah aku bukak bLog ni apatah lg blog org len..heee...ermm...klw mo crita sal aku d kg mmg x suda2 la jwbnya...bleh jd satu nOvel kot..huhu...pa yg aku tau klw duk rumah aku bleh bt apa2 yg akU suka...non-stop mkn+minOm (prasan sunggoh akan menjadi gumuk) ,tgk tv,blast da sOund..free no charge LOL!!

smlm 25/12/09 aku ngan eja kua jejalan..g Mid Valley ja..tp best sbb kan krismaS,,,so meriah la suasana..harga brg pon meriah wey...hahahhaha....(bleh agak kan napa aku ktawa cm tuh??)..bak kata naurah, window2 pon msti ada satu dua yg ko bli kan.. jeng3 betul la tuh...cukup la selai baju, kasut, n sluar...ops! suar??? huh ni yg mau habaq ni. ntah pa la nasib igt mau bli jeans sma cm eja. malangnya, size suar yg ada 30+++...huh! fine try wrna len plak. tup2 sma gak tade size.. adesss punya frust...pastu trus cm xlalu dh nak tgk baju2,muak,mual,mau muntah. wek!!! 70% tuhhhh...huarghhh jeles ngan romate sy.+_+

_ _ _ _ ekoran dr itu..aku terpikir "kurus sgt ka aku ni???" aku tgk ok ja pun. *_*_ _ _ _

p/s actually xkesah pun....yg aku kesah skrg ni sok aku kna g s.alam antar lappy aku pat sedara aku. tiga minggu dol tiga minggu. apa aku nak bt selama mana aku x bersua ngan lappy...argghhhhh..panas aty aku. dh la pnjm kna kita plak g antar. OMG..teda perasaan kasihan lgsung sma sa oooo @_@..ada x sapa2 mau pnjmkan lappy dia sma sa...@__@

p/s best dol lagu mawi ft diana danielle "Penyembuh Rindu"
salute la sma lu DD (bukan akU tp c diana danielle tu la ngeh3).


sLurppp...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!