Tuesday, December 29, 2009

di sebalik wajah si penjual itu~


*tgk gmbr nih...teringat ngan dak PBSM beaufort*

uhuks! sdap ka burger kinG?
hurmm ri tuh ak bli besa2 ja pun...nothing special...(maybe akU xpndai pilih kot..huhu)
tp bkn tu yg ku mau kata benarnya

smlm....
akU kna ambik sma sis aku Lili n her hubby (sma bb yazid opkos la)
sbb apa?? opkos la sbb bb yazid teda org mau jaga...wakaka...bkn sbb dy nakaL (mmg nakal pOn) tp sbb pengasuh tu lom balik umah lg..sO aku ni la yg jd mgsa keadaan jd bb siter dia....(jaga ko yazid! ngeh3) then3,,,

siyes seharian aku x mkn nasi,,aku mkn bubur dkt Pusan ja(Pusanika doL)
jd bila smpy Puchong abg ak singgah 7E jap...tetiba mata aku tertgkp pndg gerai jual burger dpn tuh..waduh....aku udah la laper nih...tnya Lili xmau plak...
argh lntak ah...aku yg lpr so aku g bli...
smpy dpn gerai ,penjual tuh maseh tgh siap2 potong mcm2...tp dh bleh order dh...tgk muka abg tuh cm takot ja aku..haha...nmpk cm rockers...all bLack lak tuh...
ngan t-shirt yg sejibik cm ridley (adik haku)..smbil2 tggu tuh mau jgk aku gtw yg baju dia sma ngan adik aku..tp bila tgk dia bt muka serius...x senyum...huh bek aku diam wt hal sndiri.ngeng3..
aku minx beger daging yg harganya tertulis rm1.90..sdia r duit rm2..igt mau suh dia keep de change.sbb bkn apa aku cm tertarik (bknla terpikat/jatoh chenta bla3) dgn cara abg tuh..yala even aku kata abg tuh serius,cm rockers,xsenyum tp cm da X-factor plak yg bt aku tertarik..(ee pa ak ckp nih...asek tertarik ja)..huhuhu
pongpang2...siap gak burger aku...(aku sorg ja cstomer tym tu)
kan ak igt mau bt amal, sedekah ja baki sposen tu..tp abg tu lg cekap n cerdas..dia dh redy siap2 duit baki sposen skali ngan burger. huppp ok fine....n yg bestnya cara dia bg baki duit tuh kt aku...penuh hemah n berhati2...dia sunggoh2 elak jari dia dr terkena tapak tgn kanan aku..
fuh...aku terkagum di situ...

well3...
patut la aku rsa cm ak tertarik ja tgk abg burger tu....
rupa2nya d sebalik keseriusan, ketaksenyuman n kerockersan dia tu...
dia sbnrnya sorg yg bleh aku katakan menjaga adab pergaulan antara bkn muhrim...
perghh,,,salute sma Lu bro~
hee...burger Lu bt pon wa salute bro..sodap...nyosal bli satu...
sbb aku xknyg pon...
(Lili minx ckit) alasan ja tuh..mmg aku xknyg pun mkn sebijik hukhuk...

moralnya d sini: jgnlah kita menilai org yg baru berapa minit ada dpn mata kita dgn nilai yg kureng...pe lg aku merapu nih?/!@#$%&..
anyway phm2 sndiri la..besar suda kan...haha

*PLAYINGITARITENOW*

5 comments:

cik noumie zafierynn said...

kahkahkah..i2 nmanya cinta dd..cinta pndang pertama....kehkehkeh

ddYanie said...

huahaha....
inikah nmanya cinta..
inikah cinta?
terasa bgi kali pertama...
aishh siap nyanyi lg..haha

Things to Know about Mua~ said...

nk income?join kmi..insyalh

http://ally-hamzah.blogspot.com/2010_01_01_archive.html

Chekgu Pika said...

rindu ow pangi..kur_...? ngee..cari gadoh ma si minang gulu..hahah!!

ddYanie said...

the ally sanctuary~ thnx 4 da information =)

sapikah~ok ah! aku lg bleh trima klw ko pggil aku kaka K...grrrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!