Tuesday, January 12, 2010

apa-apa ja.............



Jeng3
Waowh! Banyaknya aku mau crita…
Yala dah berapa ari kot aku x bt entri baru…
Windunya merapu2…jom2!
Babak I (MeFek)


Tuk pengetahuan, 7-10.Jan.2010 (khamis-ahad) baru2 smlm kolej aku Rahim “Kojai” (kwn aku slh sebut time org tnya ari tuh =P) tlh mengadakan 1 event Majl. Eksekutif Festival Kajai (Mefek) tuk kesekian kalinya kat dataran Pasar Panggung Seni. Mcm2 ada wa ckp lu..antaranya Futsal,Sukan Rakyat,Sora Sensored Sensasi, Skuter n Car Saloon, Shuffle, LAN Party, dll lg…(pnt type..bnyk g mau cita nih).. oh ya,, pertandingan teater musical pun ada gak (aku tiba2 rajin tulis sbb aku ada menyelit tuk wakil team teater kolej aku..behind d scene ja kot..hahaha)

090110 - Aku under post persembahan, so evything yg berkait ngan performance nih post aku la handle.. xbnyk pon wt keja..lg rasa penat time training teater..sbb ari2 ada train. Best gak ar terlibat sma nih.. malangnya xda rezeki,,x menang pon…tp kitaorg menang Pelakon Wanita Terbaik…1 of us la..xkan smua lak dpt kan…yg tu pon dh cukup bt aku jerit2 phewit..haha..watak kwn aku JOYAH berjaya menambat hati para juri d mlm ituh..huhuhu…

100110 – Haa ni mlm kemuncak AJL Mefek!!!! Hoyeah…suka3..pas mlm tuh aku n yg len xyah ar lg duk lenggang kangkung g dtrn p.seni..ni bg yg x bertransport cm aku la…sbb inilah mlm penutup mefek..yeayh! ptg tuh kitorg dh membazir masa. Kononnya akan ada rehearsal (dak protocol ckp). Tggu pnya tnggu pnya tnggu smpilah ke pukul5++ 1 bnda pon tarak jadi. Hapa lg aku n mmber len blah r balik bilik..membaziaq masa saja…dududu..bak kata cikgu aku time PLKN “bnyk ckp pon bohong saja…” so bgus tgk gmbr sja la ya! (td beriya2 nk cerita...ah aku mls type lar)



aiyoyo ngan aiyaa..haha


no.1 weyh??? (hiasan ja hamper tuh wawawa)


warming up..gagaga


x menang tp sakan gmbr atas stage..kolej kami yg punya maa...=P

yuna (woa kwn aku nma yuna tau) ngan cungut@zila (tunjuk gelang nmpk..lalala)


pergh! NBC I Like.......

diapit oleh c gumux n c kurux..aku? maintain seyh..wekkk


merayauuu d canselori..suka ini gmbr..sbb aku yg set up timing apa suma..
lg mau kasi tau org ka...lololo


klw felo nmpk gmbr ni agak2 SPKG aku naik x???
(dpt C tuk kemahiran menghargai alam sekitar!!!)


b4 blah..amik gmbr keta lg...black n white..i Likeeeee


praktis make perfect! motif? tuk GSM la...


mereka inilah GSM
grey sky morning....best3..huhe2
pic x clear ar..tapa2


ni yg pnting..dia ni lg smart...muka cm pompuan pun ada..ahhaaa..



kegumbiraannnnn........

mlm smlm,,,aku all out (cm perform plak) i mean aku wt apa aku rasa aku mau bt! dun care what people say n thinking of me (act. i still care what they say bout me, label me like what? huh)...while GSM make a performance,,i feel i wanna dance but i shy! joget ckit2 ja...even 'ckit' aku ttp malu then, sbb rupanya kt blkg aku tamu vip sdg menjamu selera mereka..(kcw daun! n aku rsa sgt2 malu pastu),,penangan xnmpk AJL kot..(aku smpt dgr noh hujan bw lagu Aku Skandal n aizat lagu Pergi sbb tlinga aku sumbat ngan earphone..lololo)..event dh abes, GSM tgh rest2 jap..d 1 sudut aku,wani,zila melalak lagu indonesia (duhai cintaku sygku lepaskan la....bla3)...1 more aku xkesah org pndg n ckp apa...(tp aku minta sory what pd org2 yg aku jmpa pastu...phm xphm je kot aku minx maaf...hehe...aku kata ngan laki sorg: sory k aku mcm nih..mlm ni ja...sok2 normal la balik) hihihi...n last skali aku melumpat lbih tggi time aku tumpang tgk kputusan AJL kt hp sorg pkcik kt gerai mefek. aku epy faizal still dpt no3..(cantik tongkat..hee), yuna no2...aizat the winner (cantik kasut...=P)...apa2 la kan...hujan ttp d haty ku...yeah!

**td chat dlm fb ngan pengetua time skolah lama dulu..suka3**




5 comments:

Aisy Zaidan said...

kak didi...!!!
knp ada gmbr dgn mamat 2....
cemburu seyh.....

waaaa.......
T_T

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ddYanie said...

mamat?? (otak lmbt pick up)
ooohhooooo...mamat tuh....
ahhahahha...
sory2 lupa edit la plak...
tih3 =P

Aisy Zaidan said...

hehehe.....

ddYanie said...

lupa edit tu mksudnya...
lupa letak syah kt seblah mamat baju belang2 tu..atan..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!