Monday, January 4, 2010

My Name Is............


---3 budak di atas Lori Biru---
----bleh plak time raya amik gmbr dlm Lori---

---bersukaria bersama anak2 buah---


---kegilaan brgmbr d mna2 sja dia berada---
*dlm flight ngan mata sdikit mewah sbb mom peluk smbil nangesh2*



---gmbr captured by ma sis yg pd ktika ituh blom mndi..siapakah? skip dulu---


---cik dd yg kini smakin cuba meng'girly'kan diwinya...
--oh no! tipu beLaka tetttt---

salam...
wah...baeknya c dd,,dia bg salam tuh...Jwb ok...

ngehh3x...beginiLah Life aku skng...(asal? korg rs life aku srupa cm salu erk??)
(smbil menggerakkan jari telunjuk ke kiri n ke kanan)dd berkata: OH tidak....
life aku dh xsama cm salu,,sbb start sbtu ari tuh aku duk tumpang guna lptop owg ja..sob3..isk3..huargh...(kesinambungan entri smlm:emosikurgstabil)...sedih beb tnpa c dia yg tershuyunk (my lappy not abg syg bla3)..uhuk2 klw d kg aku xkesah sgt teda lppy tp klw d kolej nih mau giLa2an ja aku rasa..

tp....
wlw begitu kondisi ku skrg...
aku masih bisa kok nulis2 blog, bukak2 fb etc...
karna aku ada mereka yg sunggoh baek hatinya...
mereka nggak segan2 minjamin lappy mereka sma aku...
waduh...aku malu kok..ngeee....tp guna jg sih...=P
credit to ma romet:eja n my frens...(aku syg bgt sma kamu)
>stop using indo. lang. okeh...
>iya2..

ok2 brhenti merapu....
nih td smbil tunggu Lala balik dr KaJang aku wt la quiz Fb nih...sja gatal mo tau jua klw nma aku dpt apa plak...mmber aku siap dpt "seorg yg hipokrit"..geLak sorg2 dol aku...ha9

Makna Cinta Dari Nama Mu : (Cinta2 la pLak dd nih..hua3)

N - ..pemberi ciuman yang bagus juga


O - ..mempunyai personaliti yang bagus


R - ..seorang yang lucu


L - ..pemberi ciuman yang bagus


I - ..manis dan romatis


A - ..seorang yang gila-gila


N - ..pemberi ciuman yang bagus juga


E - ..memiliki mata yang cantik


H - ..setia kepada yang satu

see??!!!
aku suka result tuk huruF O,R,I,A,E,H..suka amat2...(^_^)
dan aku teda la dpt "hipokrit" cm mmber aku sorg tuh..(hahaha700X) tp apa brg klw smpi 3x dia bg bnda yg sma tuk nma aku...pemberi ciuman yg bagusssss....jugaaaa..!!! gedebush..&%$#@!?/% hahhahahaha watsoever..yg aku paling tau "mata aku sepet" pet..pet..pet...

cuba tgk balik pic aku letak atas tuh (klw kamu xtakut sakit mata la...) bleh trima meh yg dia ckp tuh..?? klw ya ckp..klw x pun ckp...aku hati batu la..rock bebeh! yeah! grrrrr....seh ganas tuh


MOTIF SBNR : SESIAPA YG XTAU NMA C DD YG BETUL...HAA JGN TEKEJUT PLAK..BKN SLH TYPE TP MMG NI LAH NMA DIA..TEDA KETAN LGSUNG PON NGAN HURUF KE-4 DLM SENARAI ABJAD ABC'D'..HEHEHEHEHEHEHE

050110~HOW SHIT LA...AKU ADA UTANG NGAN PTSL RM22.60..HUWAAA PDN MUKA AKU...(X BYR XBLEH PINJM BUKU!!!)

4 comments:

baby_dolphin said...

hahhahaa....yey2...ada nma eja jgak..kehkehkeh

Syafiqah Abdullah said...

huehuehuee..!! aku ska gak ngan kuiz tuh..
tapi yg kin meremang bulu kening membaca ney!! quiz bout love Uuu!! si didi kah niee??
aitss..cham xpicaya plak ow..hahah..
btw..ko makin rugged wookkkk skrg..!!

di.dY.a.niE. A.Li said...

msti la rumet...lptop rumet ku ni la yg jd mgsa keadaan skng kan....wuhehehe

di.dY.a.niE. A.Li said...

sapikah lg~ hahaha...ko pasan ka aku ckp sal hipokrit tuh? dr FB ko la tuh aku nakakito...warghahahaha (gelak abes napas)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!