Wednesday, January 20, 2010

~Budaya Popular 1~

wah3...
apa2 ja aku bt lom tido hingga ke saat inih (jam nunjukkan kul 4:59 a.m)

okay2..mlm nih sgt best okayyyy....sbb??? (sebok ja mo tau>>) ahhaa..skip dulu!!

start bukak lappy n on9 kul2 am lbih kot td...aku ym ngan dak topek...smpai 4:55 am td baru stop..hoh dh nmanya topek, maka topik yg d bincangkan pun agak bnyk, pnjg berjela2 la...huhee...it's all about what we (except dak topek! sbb dia ja xdtg td! pigi dah!) have/had learn in class Dr Sam td..topic that we called as Budaya Popular...this is my subject (major) for this semester larh...class hari ni sgt beza dgn class sblum nih...bnyk sgt input yg aku n teman lain dpt dari sini..owh Dr Sam thanx bnyk2 for the lots of gud information, motivation, suggestion, sollution, supportion (ada meh spelling cmtuh?! ntah)...bla3...kamu smbung la yg kamu rasa berkaitan..

konklusinya~ aku syg mak n bapa aku......
~aku doa mereka sihat selalu......
~aku mohon mereka doa kan aku selalu...ma..bah..doa kan saya aa...
~tetapkan mereka dlm jiwa ku Ya Allah...
~bersyukur jadi anak mereka....Alhamdulillah....


**mereka membesarkan anak2 mereka dari kecil hingga dewasa,,,tapi mampukah anak2 menjaga mereka 'berdua' seperti mana mereka pernah menjaga, membesar, mendidik anak2 yg lebih ramai dari mereka berdua**

Topik : Budaya Popular - Anak2 Mengabaikan Ibu Bapa@Ibu Bapa dijadikan Hamba -

p/s haduiiiiiiiiyaiiiiiii....serius laaaa...aku lapar inihhhhh....td g gerai DG,, abg tu suda tutup...stop dh masak2...dpt teh pns ja..arghhhhh....lapar nasiiiii (@_@)


1 comment:

pok dogol said...

wah3x...sedapnya mengutuk aku...aku ggt jgk kan..wahahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!