Saturday, January 23, 2010

mind.heart.soul

“hari ini”

Dlm slh sebuah keLas ~ oit! dlm ramai2 org..napa pndg wa???

Dlm komen fb ~ hurmm our frenship will never change its color if u r still the same guy that I knew before..same like when we were together..close like paper n pen..yup I miss that sweetest moment..**the unpermanent close…

Ym ~ (ya..mmg aku mcm ni kan..so means aku still cm dulu..xberubah pun..layannn..huhu)..awu,, ko mmg.. malar layannn..malar no komen… ko jan jd cm dia aa..setia sama aku ja…(motif ko ckp?? aku tggu ko balik! Hahahaa)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............

Ragam manusia~

.:Manusia itu mengatakan “tau dah masuk neraka…Cuma xtau neraka yang mana ja……xyah hipokrit la”…

Astaghfirullahal’azim….Serius! aku sgt tersentap mcm d cucuk2 jantung aku baca kata2 tuh…napa begitu senang mengeluarkan kata2 spt ituh?? Knapa?? I know about her/him..i know what he/she did… x cukup dgn apa yang dh di buat,,dikeluarkan pula kata2 mcm tuh…OMG…Tuhan beri dia petunjuk Ya Allah…kesian dia…

Klik sini

**jauhkan aku dr semua itu Ya Rabbi**

kLik sini

.:semakin ramai yang berterbangan penutup kepalanya:. mengapa begitu duhai manusia??

hurmmm...cukup la sekadar aku berfikir dan bertanya...mls mau pnjg2 kan cerita..aku tahu aku siapa...blum tentu layak menilai siapa2..tapi tolong jgn label aku penyebok atau jaga tepi kain mereka..kerana mereka bkn org lain...insan jua yg berstatuskan muslimah..aku tidak cukup usul utk mematahkan perjuangan mereka menerbangkan penutup kepala..itu hak mereka bah kan..sedih melihat benda berlaku d dpn mata...dan aku hanya mampu mengelip2 kan mata hati...aku sedih melihat mereka, tp mungkin jua ada yg sedih melihat aku..kerna bg yg lain dr 'mereka' aku jua insan yg kurg dr sgla sudut kerohanian.......................


**REALITI KEHIDUPAN**

MENCUBA UNTUK MENGERTI...MENCUBA UNTUK TERUS MENCUBA

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!