Thursday, March 11, 2010

pemalas.punya.budak


mOrninG aLL...Justify Full
ok fine jam pukul 2.15 ptg...
pekejadahnya mOrninG???? *Wak @ Khalid Salleh suka giLa guna ayat 'pekejadah' nih, i Like...hihi*

hurmm aku xtaU la mna siLapnya, mna mengongnya, mna paLuinya *bhsa Sabah*
aku klw betuL klas agak direct hari khamis nih..dr 8.30 a.m smpaila 2 p.m baru aku leh baLik.
tp xpasaL2 arOund 10 a.m aku dh berJaya kembaLi ke biLik dgn Jayanya ikUt bas Zon U. *klw dr Pusat Bahasa (PBBL) nak balik p kOlej aku baS ni je La yg kO bLeh naek..paam??* dgn penUh sOpan akU ucap tima kaseh ngan pkcik Bas tU ok..pewOt udah maen lagu rOck, aku sinGGah caFe bLi nasi+ayam+tabur plak dgn kcg n biLis naSi lemak punya. apaLa menU srpn+Lunch aku nih kan...blasah saja....

hurmmm lagi,,, berbalik pd hujung pangkal entri ini...dah siap mkn tuh. bleh pLak kan aku g baring2 ataS katiL, biar winamp tu maen lagu smpai aKu terLeLap, tertutOp mata,ter'TAK' sedarkan diri smpai pukul2..amboi2 aku kan....so, pa la mksudnya tuh?? pekejadah kan 1 ja klas aku g tadi! yg Len smua hancUs! aiyorkkkk aku knapa weh...FinaL exam dh dekat kOt...wuuuuuuuuu !!_!!..

hurmmmm lagi skali...aku tau klw aku g kLas kul10 td..aku bakalan dgr ceLoteh/komentar/omongan/komenan/komplenan/rungutan etc. budak2 kLas aku termasUk bdk2 PB skaLi..sbb apa...kOmpem ada PostmOrtem sal Bengkel Filem yg mereka & aku bt pd hari selasa bebaru nih 09/03/10...

then pe kes dgn kLas kul12 aku xg jugak???? sbb aku mkn obat tido..bleh cmtuh??? cm siot ja.

p/s sekaLi aku tnya mmber aku...postmortem bt khamis minggu dpn daaa....arghhhhhh tensen mak! ops!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!