Sunday, March 21, 2010

WoW!! Hujan Dari Petang Hingga Ke Malam

wOw!!
1more-1more. wow!!

cni hujan beb. Lebat beb. Siap Guruh ngan Kilat lg beb.
start hujan dekat jam6 xsilap aku..then slow ckit..renyai2 ja..pastu mlm nih lebat lg balik...
oyeah! aku la mungkin antara manusia yang paling bersyukur (secara sopannya la)...dan aku la juga manusia yang paling mahu meLompat lebih tinggi (secara jujurnya la...) bila Hujan turun non-stop begini...Alhamdulillah----

tapi kan...
kpala aku pening la mlm nih...
mungkin sbb seharian duk dpn Laptop kot. Huh! doing my keja sekolah+YM+FBooking...hish3
disbbkan kpala aku yg berdenyut2 suda nih aku pun p la mandi...huh...ada rasa nyaman ckit la..tp still pusing lg kpala nih...buktinya?! masa aku nak siap2 solat isya',, aku nak pky telekung a.k.a tudung semayang, bleh plak kan aku amik suar track biru kt katil aku tu nak sarungkan kt pala aku nih..adesss! seram aku! pekejadah kan?. then bukti yg kedua lak, aku minx getah rmbut dkt romate aku. then aku nmpk 1 bekas GULA yg kini berisi b***s. dlm kpala aku ni nak kata yg "klw dulu eja salu bli GULA kan" tapi apa yg kuar dr mulut aku "klw dulu eJa salu bli UDANG kan". woh! apa nih?? tekejut sndiri wei! apa aku melalut Udang lak nih. sah! otak aku dh kurg betol nih... otak pikiaq len, mulut lak sesat ckp len..ngeri!!

maka dgn itu, bg memperbetulkan keadaan aku yg kurg stabil ini..aku nak say gudnite la. wish me mimpi manis n jauh dr nitemare..huuuu...

p/s ngeri,sades,seram,dasat bila baca news@Metro Online ari nih..mcm2 ja kes bunuh yg melibatkan pesalahnya seorang pesakit jiwa/mental termasuklah "Pengemis" dan "Raksasa"..Ouh.. sbb tu aku mau tido. takot aku jd spesies yg membunuh sbb otak x stabil..-_-

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!