Friday, April 30, 2010

bila aku faLLing.............

bila aku falling
dOwn!
dOwn!
dOwn!
T_T

aku akan buat bnda yg lgsung xberkait dgn tujuan asal
cnth::
tidooooo::ZZZZZZZZZZZZz
maen game::tembak2..shot2..aku rindU C.S!
klw time tu Hujan:: yup! aku akan berdiri dlm hujan
lg best klw dpt berlari2 cm yg aku buat time hujan ptg td.
hentak2 kaki dlm lopak yg ada air
menyanyi,ketawa,sedeyh,hipOkrit
dan yg sewaktu dgnnya.

dan selalu juga::
bila aku faLLing
dOwn! dOwn! dOwn!
aku harus meluah kpd yg sanggup mendgr
Luah pnya Luah
kdg2 smpy rasa mO nanges dpn org yg sudi mendgr
(cengeng ka??)

kemudian
aku akan berfikir apa yg cuba org tuh mOtivate akU
ya...jgn sia2 kan apa yg mereka katakan
thnx sgt2
aku mmg memerlukannya
lalu aku amik keputusan
better aku g toilet
amik wudu'
solat.
dan meluah lagi kepadaNYA YANG MAHA MENDENGAR
-the best solution-

itu aku!
**maafkan bila aku tak sempurna**

p/s::sok last paper aku..all d best for me..=)




5 comments:

Shukri Mohd Ali said...

nak falling bersama akak T___T

gud luck for the last paper! chaiyok2!!!

ddYanie said...

wuu...mariLah
tp jgn Lama2..
t rasa merana diri ja...@_@
we need a pOwer! need a strenght tO fight!
fighting 4 our Last paper =)

::FAIZ:: said...

Good Luck

ddYanie said...

Faiz Farish:: thnx...merdeka sUda...=)

hologramisfera said...

semau orang tak sempurna.
saya pernah rasakan yang sama.
dan buat hal yang sama.
tapi saya tak pandai nak luahkan pd orang utk dengar.
sebab mereka tak rasa.mereka tak ada dlm situasi saya.





ENTRY TERBARU ;
APRIL TERAKHIR.(SOUND RECORDING SAYA YANG TERRUK ;p)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!