Friday, May 14, 2010

chocolatOzzzz cakezzzz


WALLAWEH~~~
Hurmm lama siOt x bersUa muka ngan bLogy kU inih…rindU kesUmat giLa aku tauw..=)
Well,,al maklum…umah tadak intenet apatah lagi ‘berUkband’..wuhuk2 T_T..sO kesempatan g cyber café d samping di kelilingi dak gamerz nih la akU guna tOk update bLog,,wink3 ~_~..
Yup! Dh masuk 6 hari akU kat Sabah @lias ma sweet hOmetown beaUfort..lalala..akU gunakan masa paling berharga dr emaS ini utk menjadi sUri rumah yg Berjaya mengalahkan mama akU…wakakaaa…
Yeap2! Seperti yg ku katakan d entri ku sebeLom inih…keterliUran aku terhadap mknn berintipatikan cokolatos begitU membUak sekali..maka! tuan2 n puan akU telah membeLi bahan2 yg berkaitan utk memalit liur d dlm muLut ku inih..akakaka..ayat gila pnya berbelit..ala2 sasterawanis, jiwangwanis n sgla mcm wanis yg len..*ok dh start merapu2* aish! Direct tO da pOint sudeyh~~~
sO iniLah dia kek cOkLat kUkush oLeh c Gadish Desa @ didy *ally’s dOter*..cang3^^
next…mO try wt muffin chocolate plak..yum..yumm..yummm^^











No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!