Monday, April 19, 2010

Superman berakSi di UKM

16 April 2010 (malam)
yippie...nengOk firework dr stadium UKM dr balkOni bilik
mau tengOk ka..tgk sini k =)
kemUdian~
taboo buzz kt YM..dan dia mengatakan,,
Faizal Tahir dtg perfOrm kt stadium...
wOwOwO!
celaru kejap..berpikir2
(sok aku 8.30 pagi exam kOke, aku xbaca note lg, cmna2?)
pikir punya masak.
timbang punya tara.
FINE! SET! JOM!
romate aku penuh hrpn g stadium yg cuma brp lgkah dr kolej aku.
(yeah..aku syg kolej Rahim Kajai..ahhaa)
maka,
pergilah kami :: dd,eja,zila,intan ::
ini shja kerabat yg ada.
yg laen balik kg..
nah...tula balik lg umah..
ada hikmah jadi penghUni tegar Kajai ni...hihihihihi..

aku baru tau yg intan raboon malam..
aiyark ngeri gak siap pegang tgn aku just sbb turun tangga menuju ke stadium itu.
mau masuk tu siap ada jaga lg kt pagar masuk tu.
xpenah2 aku pagar tu bukak kecik ja.
salu joging men kuar masuk ja pon (bajet salu exercise)
konpius jgk la leh masuk ka x.
sbb event ni AmBank Group yg punya-AmGames-
bising kot org tgh stdy tuk exam.
ksian dak laki BLok A & B. diorg paling dekat dgn stadium.huhu~
tp pk2..ello3 kami bdk UKM kot.
psl pa xbleh masuk kan.
redah ja..kwn aku taboo pun dh ada kt situ kan.
smgt siot berada d tempat kejadian
di kelilingi warga kerja Ambank Group yg dtg dr serata cwgn di Malaysia termasuk Sabah n Srwk.
erk..yaka fakta aku nih..agak betul la tu kot.

masuk2, tgk cheerleaders tgh lompat2, ngan pom2..
owh tanding jgk rupanya. (lama kot tggu F.T)
aku dh mcm mau balik (agak insaf mengenang lom prepare exm sok)
tp klw aku balik, aku xnmpk F.T..wuu teruk3..
ok bertahan!----
dan....
ya...akhirnya dia muncul d dpn mata..ouh aku ok..xpengsan pun..X_X


haha..beLiau MC mlm tuh
sgt Lawak..auw...ha3

okeh ni pun dd jua
versi pOmpUan tulen~hahaha

~wink2..eja,intan,zila~

pic atas I :: Syawal AF (b4 F.T)
best dia bwk lagu Wali Band-cari jodoh-
band yg pemes d tlinga aku skng..tettt

pic atas II :: wakil cheerleader regiOn 7 (sabah bah)

wuuu..ni ja la pic paLing agak perfect aku amik.
besa la. bkn cam DSLR pown..wuuu.

tapi ada rakam tau time dia perform.
mau tgk?? g sini -->F.T @ UKM 1<->F.T @ UKM 2<->F.T @UKM 3<--
aku suka bila dia ckp :: APA BARANG DUDUUUK :: ngan gaya dia sndiri
enjoy ur listening ya..

end up dgn terhibur skali.
F.T perlu ke Kedah mlm tu jgk sbb sok nya ada roadtour ka apa.
dan his mOm pesan :: jgn berembUn~yup..we know him on recovery process

puas ati jmpa Superman
intan pesan::jgn jwb sal F.T plak exam sok.hoho
klw korg baca entri yg lepas "bunyi itu menggugat emosi"
kamu akan tau np aku tidO sejam saja
ehehehe

ok dah!
konklusi, aku mmg ratoo merapu2
tgk betapa panjangnya entri ini!
sadess..betul la spt di kata dlm entri blogger ini (silalah baca wahai kaum perempuan terutamanya)
tapi bkn semuanya betol ya..fokus pd POINT PERTAMA tu ja =P

sekian~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!