Tuesday, April 20, 2010

KAMBING PUTEH, KAMBING HITAM, MANA YG COMEL?

salam,,
wakakakaka..
masa aku bt entri nih aku tgh YM dgn kakak aku.
sbb pa aku sempat buat entri nih?
sbb Line tenet kt tmpt dia sgt Lembab cm sipOt VaVi..

mau cerita, mau cerita jugak!
haha
kakak aku nih kan.
suka sgt mencarUt:::
wow!
dia carUt apa tauw?
sikit2 "Kambing!" "Kambing Ko!"
haha sedap x dia carUt???

mlm nih kt YM dia cerita::
ari tuh masa dia balik kampung,
gara2 dia suka cakap or carUt "Kambing"
abah aku tiba2 menyampuk:::
"bagus kau pelihara kambing drpd malar (selalu) ckp kambing ja"
gulp!! warghahahaha!!!
kena sejibik kakak aku masa tuh.
gile superb Abah aku punya cdgn kan.
aku yakin klw aku yg ada masa tuh.
ngan aku skali ketawa besarrrrrrrrr...

sbnrnya, syndrome carut kambing nih dr sis aku yg 1st lg..
then, menurun kat sis aku sorg nih
pastu kat aku la.
aku time Form6 dulu.
sabar ja kwn2 dgn aku.
yala, ckit2 org buat slh ka, lwk ka msti aku kata "Kambing"
sian sgt la kambing kan..
tp skng dh jarang dh aku ckp org Kambing.
aku syg kambing lagi ada..
bukankah perumpaan bg mereka yg xsuka mandi itu "kambing"
hahaha..
oiii aku mandi k..
bkn sgaja tau ckp, tp TER-keluar, TER-Biasa pon ya jugak kot.
hee...

wokay2.
asal-usul mau crita sal Kakak aku ja kan.
ni dah melalut sal aku gak.
k, dah3
sok aku eXam Filem Melayu
huk! ntah apa2 aku mau merapu2
nota mcm bkn nota..
wuuuu chow
KAMBING!
(aku xckp sapa2 k..jgn terasa)
HAHAHA


ini dia Tuan Punya Kambing
haha..
(my 2nd Sista-Memeng)
pecah perOt Ym sma dia
=D

(HARI.NIH.LANGSUNG.XPEGAN.G.ITAR)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

mahujadibegini-bila?-nanti!

mahujadibegini-bila?-nanti!